بهار آنلاین
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : رضا و مینا

چگونه استرس های روزمره را کاهش دهیم؟
به گرفتگی عضلات توجه کنید. شانه ها، گردن، فک و یا قسمت های دیگر. مرحله بعد راه چاره است. قطعا برخورد با استرس و نشانه های آن از همان ابتدای شروع بیماری ساده تر خواهد بود. آرام سازی را یاد بگیرید.
از آنجا که گرفتگی عضلات یکی از نشانه های استرس است. آرام سازی عضلات، گرفتگی بدنی را کاهش داده و چرخه استرس را متوقف خواهد کرد.


 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : رضا و مینا

صحبت کردن مفید و مثبت با یک فرد دیگر، حفظ آرامش در زندگی، یادگیری زبان هایی غیر از زبان مادری، ورزش دادن به مغز، درمان وقفه تنفسی در خواب، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، مصرف سبزیجات تازه، ماهی، روغن زیتون و حبوبات و نوشیدن آب چغندر از ۸ راه مفید برای تقویت حافظه و کاهش قدرت آن می باشند.
قدرت حافظه مغز





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:38 :: نويسنده : رضا و مینا

با رعایت توصیه‌هایی بسیار ساده می‌توانید همواره زندگی سالم و شادابی داشته باشید. این توصیه‌ها می‌تواند برای هر سن و سالی مفید باشد. به یاد داشته باشید که هیچ وقت برای اصلاح و بهبود روش زندگی دیر نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، زمانی که دچار استرش یا اضطراب و دلشوره می‌شوید اقدامات زیر را انجام دهید:





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:30 :: نويسنده : رضا و مینا

رابطه روز تولد و شخصیت شماروان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید

فرض می کنیم که شما متولد ۸ مهر ۱۳۵۵ هستید.مهر ماه هفتم (۷) سال است پس :

۲ = ۱+۱ = ۱۱ = ۰+۷+۳+۱ = ۱۳۷۰ = ۱۳۵۵+۷+۸
شماره تولد ۲ است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید .
تفسیر اعداد :





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:29 :: نويسنده : رضا و مینا

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از آرایش کردن خسته شده اید ، ولی برایتان مهم است که باز هم زیبا به نظر برسید پس این مقاله را بخوانید تا با روش های طبیعی زیباسازی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید:

۱- استراحت کافی
هر شب به مقدار کافی بخوابید. دانشمندان این مقدار را ۶-۸ ساعت هر شب توصیه می کنند.در کنار این ، به اندازه کافی آب بنوشید و از نوشیدنی های الکلی و قندی دوری کنید.این دو عامل در کنار یکدیگر به سلامت پوست کمک فراوانی می کنند و باعث می شوند زیر چشم گود رفتگی یا سیاهی بوجود نیاید.





ادامه مطلب ...
ورود اعضاء
    ورود اعضا:
پيوندها
آمار بازدید