بهار آنلاین
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 23:3 :: نويسنده : رضا و مینا

نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی، و انگلیسی - جاوا


نرم افزار قرآن کريم همراه، به سه زبان فارسي، عربي، و انگليسي منتشر شده است. کاربر مي تواند زبان مورد نظر را انتخاب نمايد. نرم افزار قرآن کريم شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسي و انگليسي به همراه تفسير روايي برهان ارائه گرديده است. از ويژگي هي اين نرم افزار قرائت کامل ترتيل قرآن کريم است که با کپي نمودن فايل صوتي بر روي کارت حافظه تلفن همراه اين امکان براي کاربر فعال خواهد بود.

 

با تشکر از سایت آسان دانلود





ادامه مطلب ...

دانلود رايگان کتاب الكترونيك اعمال ماه مبارك رمضان - جاوا


 


كتابي رو تحت عنوان "اعمال ماه مبارك رمضان"درتالارهاي گفتگوي برسا آماده كرده ايم.اين كتاب با نرم افزار كتابچه ساخته شده و در بسياري از گوشي هاي ساپورت كننده جاوا قابل اجرا مي باشد.
كتاب داراي بخش هاي زير ميباشد.
 

با تشکر از سایت آسان دانلود





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : رضا و مینا

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

روزه از نظر بهداشت جسم و سلامت ‏بدن و ابعاد دیگر داراى فواید فراوانى است، روزه در سلامت معده و پاكسازى آن از انواع غذاها كه موجب انواع بیمارى‏هاست اثرات فوق العاده‏اى دارد.

 

مركز بیماری‌ها معده است

پیامبر خدا فرمود: «المعدة بیت كل داء، و الحمئة راس كل دواء.» (1)

معده مركز و خانه هر دردى است، و پرهیز و اجتناب (از غذاهاى نامناسب و زیاد خورى) اساس و راس هر داروى شفابخش است.





ادامه مطلب ...

شبکه یک:                                                                                                 

راز پنهان

فرامرز احصایی 35 ساله بر اثر تصادف به کما می رود وقتی به هوش می آید، هیچ چیز را به یاد نمی آورد . او مانند کودکی تازه به دنیا آمده ، گذشته ای دارد که هر چند آن را به خاطر نمی آورد ، اما دیگران آن گذشته را می دانند و فراموش نکرده اند. فرامرز هر چند اعضای خانواده اش را به خاطر نمی آورد اما سعی در آغاز زندگی جدیدی دارد اما...

زمان پخش : ماه رمضان هر شب ساعت 22:30

شبکه دو:                                                                                               

چمدان

داستان چمداني است كه در تهران گم مي شود و دست به دست مي چرخد درب چمدان باز نمي شود و هر كس درباره آن نظري دارد. هركس فكر مي كند آرزوهاي او در اين چمدان دربسته است. چمدان وارد خانواده هاي مختلفي مي شود و و هر کدام از افراد با آن ماجرایی دارند.

زمان پخش : ماه رمضان هر شب ساعت 23:45





ادامه مطلب ...
 



لینک دانلود با کیفیت 128Kbps در ادامه مطلب





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 21:58 :: نويسنده : رضا و مینا

 

این آهنگ و تقدیم میکنم به صاحت مقدس امام زمان(عج)

برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 16:7 :: نويسنده : رضا و مینا

چگونه استرس های روزمره را کاهش دهیم؟
به گرفتگی عضلات توجه کنید. شانه ها، گردن، فک و یا قسمت های دیگر. مرحله بعد راه چاره است. قطعا برخورد با استرس و نشانه های آن از همان ابتدای شروع بیماری ساده تر خواهد بود. آرام سازی را یاد بگیرید.
از آنجا که گرفتگی عضلات یکی از نشانه های استرس است. آرام سازی عضلات، گرفتگی بدنی را کاهش داده و چرخه استرس را متوقف خواهد کرد.


 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : رضا و مینا

صحبت کردن مفید و مثبت با یک فرد دیگر، حفظ آرامش در زندگی، یادگیری زبان هایی غیر از زبان مادری، ورزش دادن به مغز، درمان وقفه تنفسی در خواب، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، مصرف سبزیجات تازه، ماهی، روغن زیتون و حبوبات و نوشیدن آب چغندر از ۸ راه مفید برای تقویت حافظه و کاهش قدرت آن می باشند.
قدرت حافظه مغز





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:38 :: نويسنده : رضا و مینا

با رعایت توصیه‌هایی بسیار ساده می‌توانید همواره زندگی سالم و شادابی داشته باشید. این توصیه‌ها می‌تواند برای هر سن و سالی مفید باشد. به یاد داشته باشید که هیچ وقت برای اصلاح و بهبود روش زندگی دیر نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، زمانی که دچار استرش یا اضطراب و دلشوره می‌شوید اقدامات زیر را انجام دهید:





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:30 :: نويسنده : رضا و مینا

رابطه روز تولد و شخصیت شماروان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید

فرض می کنیم که شما متولد ۸ مهر ۱۳۵۵ هستید.مهر ماه هفتم (۷) سال است پس :

۲ = ۱+۱ = ۱۱ = ۰+۷+۳+۱ = ۱۳۷۰ = ۱۳۵۵+۷+۸
شماره تولد ۲ است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید .
تفسیر اعداد :





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:29 :: نويسنده : رضا و مینا

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از آرایش کردن خسته شده اید ، ولی برایتان مهم است که باز هم زیبا به نظر برسید پس این مقاله را بخوانید تا با روش های طبیعی زیباسازی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید:

۱- استراحت کافی
هر شب به مقدار کافی بخوابید. دانشمندان این مقدار را ۶-۸ ساعت هر شب توصیه می کنند.در کنار این ، به اندازه کافی آب بنوشید و از نوشیدنی های الکلی و قندی دوری کنید.این دو عامل در کنار یکدیگر به سلامت پوست کمک فراوانی می کنند و باعث می شوند زیر چشم گود رفتگی یا سیاهی بوجود نیاید.





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : رضا و مینا

سلامت نیوز : خوراک های ویژه دارای ترکیبات فوق العاده می باشند که پوست را نرم و لطیف کرده و از آسیب های مرتبط با افزایش سن محافظت می کنند.

۱- توت فرنگی: این میوه دارای ویتامین c ضد پیری می باشد که میزان این ترکیب در توت فرنگی حتی بیشتر از مرکباتی مثل گریپ فروت و یا پرتقال می باشد. افرادی که ویتامین C به اندازه کافی مصرف می کنند کمتر دچار چین و چروک پوستی می شوند. ویتامین C علیه رادیکال های آزاد که باعث از بین رفتن کلاژن می شود ، عمل می کند. برای تاثیر بهتر این میوه می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته از ماسک توت فرنگی استفاده کنید.

 

 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:21 :: نويسنده : رضا و مینا

پوست سیب موجب کاهش چاقی می‌شود


دانشمندان ماده‌ای طبیعی در پوست سیب مشاهده کرده‌اند که می‌تواند تا حدی در برابر چاقی و برخی از پیامدهای مضر آن حفاظت کند.

محققان دانشگاه آیووا در تحقیقاتی که در نشریه علمی پلوس وان منتشر شد به این نتیجه رسیده اند که ماده اسید اورسولیک موجود در پوست سیب ضمن افزایش میزان عضلات و چربی قهوه ای – دو بافتی که به کالری سوزی معروف هستند – موجب کاهش چاقی و پیامدهای مضر آن برای سلامت می‌شود.





ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 19:34 :: نويسنده : رضا و مینا

سالها پیش , در کشور آلمان , زن و شوهری زندگی می کردند.آنها هیچ گاه صاحب فرزندی نمی شدند.یک روز که برای تفریح به اتفاق هم از شهر خارج شده و به جنگل رفته بودند , ببر کوچکی در جنگل , نظر آنها را به خود جلب کرد.مرد معتقد بود : نباید به آن بچه ببر نزدیک شد.به نظر او ببرمادر جایی در همان حوالی فرزندش را زیر نظر داشت.پس اگر احساس خطر می کرد به هر دوی آنها حمله می کرد و صدمه می زد.اما زن انگار هیچ یک از جملات همسرش را نمی شنید , خیلی سریع به سمت ببر رفت و بچه ببر را زیر پالتوی خود به آغوش کشید , دست همسرش را گرفت و گفت :عجله کن!ما باید همین الآن سوار اتوموبیلمان شویم و از اینجا برویم.آنها به آپارتمان خود باز گشتند و به این ترتیب ببر کوچک , عضوی از ا عضای این خانواده ی کوچک شد و آن دو با یک دنیا عشق و علاقه به ببر رسیدگی می کردند. سالها از پی هم گذشت و ببر کوچک در سایه ی مراقبت و محبت های آن زن و شوهر حالا تبدیل به ببر بالغی شده بود که با آن خانواده بسیار مانوس بود.در گذر ایام , مرد درگذشت و …

 





ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : رضا و مینا

 

اگر دچار افسردگی می شوید شاید به دلیل کمبود این ویتامین باشد، توصیه می کنیم از این ویتامین مصرف کنید …

محمد جواد حسین زاده افزود: کمبود ویتامین ‌C، منیزیم، کلسیم، روی، آهن، منگنز و پتاسیم موجب افسردگی می‌شود.
وی گفت: استرس، بارداری و شیردهی و مصرف آسپرین موجب کمبود این ویتامین C می‌شود.
این متخصص تغذیه افزود: افسردگی نقش مهمی در تغییر اشتهای افراد دارد. برخی از افراد افسرده دچار اضافه وزن می‌شود و در برخی از افراد دیگر موجب کاهش وزن می‌شود.
حسین زاده گفت: مصرف غذاهای متعادل و متنوع به همراه ورزش کردن، در تسریع بهبودی بیماری افسردگی نقش اساسی دارند.
وی افزود: سروتونین یک ماده شیمیایی در مغز است که بر حالت روانی و وضعیت فرد اثر می‌گذارد. خوشحالی افراد موجب فعال شدن سروتونین در مغز می‌شود و به همین خاطر افراد افسرده مغز آنها سروتونین کمی دارد. مصرف کربوهیدرات‌ها نیز موجب افزایش سروتونین در مغز می‌شود.
این متخصص تغذیه اضافه کرد: مصرف چربی‌های غیر اشباع (مانند امگا ۳ موجود در ماهی‌ها) در رابطه با سلامت روح و روان و جلوگیری از افسردگی بسیار مهم است.

حسین زاده گفت: مصرف امگا ۳ به بهبود افسردگی کمک می‌کند و بهترین منبع امگا ۳ در کپسول‌های روغن ماهی وجود دارد.
وی افزود: خواب کافی و راحت برای افزایش سلامت بسیار مهم است و کافئین از مواد غذایی بی‌خواب کننده است و باید توجه داشت که بی‌خوابی موجب بروز افسردگی و عصبانیت می‌شود.

یک متخصص تغذیه گفت: کمبود ویتامین ‌C، منیزیم، کلسیم و پتاسیم موجب بروز افسردگی می‌شود و مصرف میوه و سبزی از بروز افسردگی پیشگیری می‌کند.

 



سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : رضا و مینا

زمانی که آن دو همدیگر را در حیاط دانشگاه دیدند هیچ وقت فکر نمی‌کردند که در یک مراسم جمعی با دیگر هم کلاسی‌هایشان بر سر یک سفره عقد بنشینند و به طور نمادین پیمان زناشویی ببندند.

 


 

ازدواج

 

ازدواج‌های دانشجویی چند سالی است که در جهت تبلیغ ساده زیستی و ترویج فرهنگ ازدواج در دانشگاه های مختلف اعم از آزاد و دولتی رواج یافته است. اما آیا می‌توان گفت برگزاری این گونه جشن‌ها به ترغیب جوانان به امر ازدواج علی رغم تمامی مشکلات موجود، بیانجامد یا خیر؟

تصمیم به ازدواج را می‌توان مهم‌ترین تصمیم زندگی هر فرد برشمرد، تصمیمی که نه می‌توان، برخوردی احساسی و مقطعی با آن داشت و نه می‌توان از موانع کوچک و یا کم ارزش‌تر از ازدواج، سدی بزرگ در برابر زندگی زناشویی ساخت.

دوران دانشجویی بهترین زمان برای ازدواج است و علاوه بر کاهش سن ازدواج تأثیر عمده ای بر تمرکز احساسات فرد و آرامش درونی دارد.

آمار طلاق در زوج‌های دانشجو نشان می‌دهد که چون ازدواج دانشجویی در یک محیط نخبگی با شناخت خوب و آگاهانه و در یک مقطع سنی مناسب صورت می‌گیرد، پایدارتر است؛ و نیاز است که مسئولان امر در این زمینه با ارائه برنامه های راهبردی و ترویج این نوع ازدواج در قالب ازدواج‌های آسان تلاش بیشتری داشته باشند.





ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 19:18 :: نويسنده : رضا و مینا
با ظهور فناوری های جدید در ارتباطات بی سیم ، بسیاری از دستگاه های سیمی به بی سیم تبدیل شده اند. در میان این دستگاه های بی سیم ، صفحه کلید و ماوس بی سیم به طور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نحوه کار ماوس و صفحه کلید بی سیم فقط شامل مفهوم اساسی از فناوری بی سیم است، که برخی از داده ها از دستگاه ، در هوا منتقل می شود و این داده ها ، توسط دستگاه های دیگر بازیابی می شوند.صفحه کلید بی سیم و ماوس های بی سیم بسیار مفید خواهند بود، به خصوص اگر شما مجبور به جابجا کردن آن ها در دفتر کار خود باشید. این دستگاه بسیار سازگار است و کار خود را بسیار دقیق انجام می دهد. صفحه کلید و ماوس بی سیم با استفاده از باتری های قابل شارژ کار می کنند.

صفحه کلید و ماوس wireless چگونه کار می کند؟
 
با تشکر از سایت تبیان...

 





ادامه مطلب ...
ورود اعضاء
    ورود اعضا:
پيوندها
آمار بازدید