بهار آنلاین
چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, :: 22:13 :: نويسنده : رضا و مینا

فواید روغن نارگیل شامل مراقبت از مو، پوست، از بین بردن استرس، حفظ سطح کلسترول، کاهش وزن، ارتقاء وضعیت ایمنی بدن، بهبود گوارش و متابولیسم، رفع مشکلات کلیوی، بیماری‌های قلبی، فشارخون بالا، دیابت، HIV و سرطان، سلامت دندان‌ها و تقویت استخوان‌ها می‌باشد. این فواید روغن نارگیل به علت وجود اسید لائوریک، کاپریک و کاپریلیک موجود در آن و خواص ضدمیکروب، ضدقارچ، ضدباکتری، آرامش‌بخش و از این قبیل است.





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:29 :: نويسنده : رضا و مینا

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از آرایش کردن خسته شده اید ، ولی برایتان مهم است که باز هم زیبا به نظر برسید پس این مقاله را بخوانید تا با روش های طبیعی زیباسازی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید:

۱- استراحت کافی
هر شب به مقدار کافی بخوابید. دانشمندان این مقدار را ۶-۸ ساعت هر شب توصیه می کنند.در کنار این ، به اندازه کافی آب بنوشید و از نوشیدنی های الکلی و قندی دوری کنید.این دو عامل در کنار یکدیگر به سلامت پوست کمک فراوانی می کنند و باعث می شوند زیر چشم گود رفتگی یا سیاهی بوجود نیاید.





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : رضا و مینا

سلامت نیوز : خوراک های ویژه دارای ترکیبات فوق العاده می باشند که پوست را نرم و لطیف کرده و از آسیب های مرتبط با افزایش سن محافظت می کنند.

۱- توت فرنگی: این میوه دارای ویتامین c ضد پیری می باشد که میزان این ترکیب در توت فرنگی حتی بیشتر از مرکباتی مثل گریپ فروت و یا پرتقال می باشد. افرادی که ویتامین C به اندازه کافی مصرف می کنند کمتر دچار چین و چروک پوستی می شوند. ویتامین C علیه رادیکال های آزاد که باعث از بین رفتن کلاژن می شود ، عمل می کند. برای تاثیر بهتر این میوه می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته از ماسک توت فرنگی استفاده کنید.

 

 





ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
ورود اعضاء
    ورود اعضا:
پيوندها
آمار بازدید