بهار آنلاین
متخصصان بهتر از هر کس دیگری می‌توانند راجع به تغذیه نظر بدهند و باید و نبایدهای غذایی را تعیین کنند.

در این مطلب می‌خواهیم سری به آشپزخانه‌ی متخصصان بزنیم و ببینیم آنجا چه خبر است؟ چه نوع خوراکی‌هایی در آشپزخانه‌ی این خانم‌ها و آقایان دکتر جایی ندارد؟ با ما همراه باشید تا بگوییم آن‌ها از چه چیزهایی پرهیز می‌کنند.

هات داگ

 

فرآورده های گوشتی صنعتی

سوسیس و کالباس و هات‌داگ و غیره جایی در برنامه‌ی غذایی متخصصان ندارد. این فرآورده‌های گوشتی حاوی نیترات‌ها و مواد نگه‌دارنده هستند. نتایج پژوهش جدیدی که در دانشگاه هاروارد انجام شده نشان می‌دهد مصرف فرآورده‌های گوشتی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت نوع 2 را افزایش می‌دهد. برای تأمین پروتئین بدن لازم نیست که به این قبیل مواد غذایی روی بیاورید. می‌توانید نیازهای روزانه‌تان را با مصرف دانه‌ها و مغزها و همچنین مصرف زیاد سبزیجات تأمین کنید.

 

 

با تشکر از سایت تبیان





ادامه مطلب ...

برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...





ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : رضا و مینا

در هر لحظه از روز، شما فقط یک انتخاب دارید. بخندید یا گریه کنید. زندگی خیلی کوتاه‌تر از این حرف‌هاست که بخواهید آن را با گریه به پایان برسانید. حیف به خدا !

بخندید وقتی دنیا میخواهد گریه کنید‍!

 

در حقیقت زندگی همه‌ی اینهاست. متاسفانه واقعیتی که هست، زندگی می‌تواند لحظه به لحظه خرد کننده‌تر از آنی باشد که در موردش می‌گویند. اغلب اوقات این روزها خیلی عادی است اگر بخواهید گریه کنید!

زندگی روزانه ما سرشار از فراز و نشیب‌هایی است كه موجب نوسان روحیه ما می‌شود.رویدادها زمانی ما راغمگین و ناراحت كرده و گاهی باعث شادی مامی‌گردد. ابراهام لینكلن گفته است : اغلب مردم تقریبا به همان اندازه‌ای شاد هستند كه انتظارش را دارند. در واقع آنچه كه در زندگی مارخ می‌دهد آنقدر‌ها تعیین كننده شادی ما نیست بلكه بیشتر نوع واكنش ما به رخدادهاست كه نقش تعیین كننده دارد.

وقتی برای تغییر وضعیت آماده هستید راه هایی جلوی پای شما هست. راه هایی برای اینکه بخندید وقتی دنیا میخواهد که گریه کنید!

 

 

.

.

با تشکر از سایت تبیان





ادامه مطلب ...

 

قرآن ! من شرمنده توام
قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه

مان آوازت بلند میشود
همه از هم میپرسند ” چه کس مرده است؟ ” چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا
ترا برای مردگان ما نازل کرده است .
قرآن ! من شرمنده توام اگر ترا از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین
مبدل کرده ام .
 





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 23:3 :: نويسنده : رضا و مینا

نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی، و انگلیسی - جاوا


نرم افزار قرآن کريم همراه، به سه زبان فارسي، عربي، و انگليسي منتشر شده است. کاربر مي تواند زبان مورد نظر را انتخاب نمايد. نرم افزار قرآن کريم شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسي و انگليسي به همراه تفسير روايي برهان ارائه گرديده است. از ويژگي هي اين نرم افزار قرائت کامل ترتيل قرآن کريم است که با کپي نمودن فايل صوتي بر روي کارت حافظه تلفن همراه اين امکان براي کاربر فعال خواهد بود.

 

با تشکر از سایت آسان دانلود





ادامه مطلب ...
ورود اعضاء
    ورود اعضا:
پيوندها
آمار بازدید