بهار آنلاین
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 22:11 :: نويسنده : رضا و مینا

اس ام اس های جدید فلسفی

خمیده پشت از آن دارند پیران جهان دیده

که اندر خاک می جویند ایام جوانی را . . .





ادامه مطلب ...
خانم های جوان روزه دار این توصیه هارا جدی بگیرید
در ماه مبارک رمضان هستیم و این سۆال در پیش رو که در این ماه چگونه تغذیه کنیم که پس از پایان رمضان و سپری شدن دوران روزه‌داری، بتوانیم سلامت خود را هر چه بیشتر حفظ نماییم. این مسئله به خصوص در مورد دختران نوجوان اهمیت بیشتری دارد.

گاه شاهد هستیم که افراد و به ویژه دختران نوجوان پس از پایان ماه رمضان دچار اختلالاتی در سلامت می‌شوند که این امر به علت تغذیه نامناسب و شیوه غلط زندگی، به خصوص در این ماه است. بهتر است در این مقاله به چند عادت نامناسب تغذیه‌ای افراد و به ویژه دختران نوجوان، در این دوران بپردازیم که این عادات موجب بروز عوارض مختلف در آنان می‌شود.





ادامه مطلب ...
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 21:52 :: نويسنده : رضا و مینا
 

توصیه به زوج های جوان این است که زیاد سخت نگیرید . هیچ گاه به خود اجازه ندهید که فکر طلاق به ذهنتان خطور کند. حتی در بحرانی ترین لحظات زندگی و در اوج کشمکش ها و اختلاف های زناشویی، طلاق تنها راه حل نیست. مطمئن باشید که پس از طلاق مشکلات و سختی های زیادی انتظارتان را می کشد.





ادامه مطلب ...
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 21:47 :: نويسنده : رضا و مینا

هفته نامه سلامت : خیلی طبیعی است که مرد و زن ، به عنوان دو انسان مستقل که هر یک در شرایط خاص فرهنگی و اجتماعی رشد کرده اند دارای اختلاف نظر هایی در زمینه های متفاوت باشند . اما آموختن و به کار بستن برخی مهارت‌هاي زندگي مشترک موجب مي‌شود تا همسران ، به رغم اختلافات موجود ، زندگي سرشار از رضايت و تفاهمي داشته‌باشند .

 





ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, :: 19:29 :: نويسنده : رضا و مینا

در اسلام توصیه شده افراد تظاهر به روزه کنند و به صورت پنهانی روزه بخورند زیرا همین تظاهر به روزه خواری موجب از بین رفتن قبح روزه خواری در سطح جامعه می‌شود.


 

روزه خواری

 

مردم جامعه ما مردمی دیندار و متعهد هستند و همواره در تمامی صحنه‌های دینی و انقلابی حضور داشته‌اند. در ماه مبارک رمضان این حضور بیشتر و پررنگ تر از سایر ماههاست. زیرا در این ماه خود را مهمان خدا می‌دانند و به دلیل روزه داری خود را مقید به رعایت بسیاری از مسایل و احکام دینی می‌کنند. افزایش توجه به خدا و روی آوردن مردم به اعمال عبادی بیشتر در ماه مبارک رمضان به خودی خود موجب رشد و تقویت جامعه دینی و توسعه فرهنگ رمضانی خواهد شد.





ادامه مطلب ...
ورود اعضاء
    ورود اعضا:
پيوندها
آمار بازدید