بهار آنلاین

شبکه یک:                                                                                                 

راز پنهان

فرامرز احصایی 35 ساله بر اثر تصادف به کما می رود وقتی به هوش می آید، هیچ چیز را به یاد نمی آورد . او مانند کودکی تازه به دنیا آمده ، گذشته ای دارد که هر چند آن را به خاطر نمی آورد ، اما دیگران آن گذشته را می دانند و فراموش نکرده اند. فرامرز هر چند اعضای خانواده اش را به خاطر نمی آورد اما سعی در آغاز زندگی جدیدی دارد اما...

زمان پخش : ماه رمضان هر شب ساعت 22:30

شبکه دو:                                                                                               

چمدان

داستان چمداني است كه در تهران گم مي شود و دست به دست مي چرخد درب چمدان باز نمي شود و هر كس درباره آن نظري دارد. هركس فكر مي كند آرزوهاي او در اين چمدان دربسته است. چمدان وارد خانواده هاي مختلفي مي شود و و هر کدام از افراد با آن ماجرایی دارند.

زمان پخش : ماه رمضان هر شب ساعت 23:45





ادامه مطلب ...
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 15:30 :: نويسنده : رضا و مینا

رابطه روز تولد و شخصیت شماروان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید

فرض می کنیم که شما متولد ۸ مهر ۱۳۵۵ هستید.مهر ماه هفتم (۷) سال است پس :

۲ = ۱+۱ = ۱۱ = ۰+۷+۳+۱ = ۱۳۷۰ = ۱۳۵۵+۷+۸
شماره تولد ۲ است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید .
تفسیر اعداد :





ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 19:34 :: نويسنده : رضا و مینا

سالها پیش , در کشور آلمان , زن و شوهری زندگی می کردند.آنها هیچ گاه صاحب فرزندی نمی شدند.یک روز که برای تفریح به اتفاق هم از شهر خارج شده و به جنگل رفته بودند , ببر کوچکی در جنگل , نظر آنها را به خود جلب کرد.مرد معتقد بود : نباید به آن بچه ببر نزدیک شد.به نظر او ببرمادر جایی در همان حوالی فرزندش را زیر نظر داشت.پس اگر احساس خطر می کرد به هر دوی آنها حمله می کرد و صدمه می زد.اما زن انگار هیچ یک از جملات همسرش را نمی شنید , خیلی سریع به سمت ببر رفت و بچه ببر را زیر پالتوی خود به آغوش کشید , دست همسرش را گرفت و گفت :عجله کن!ما باید همین الآن سوار اتوموبیلمان شویم و از اینجا برویم.آنها به آپارتمان خود باز گشتند و به این ترتیب ببر کوچک , عضوی از ا عضای این خانواده ی کوچک شد و آن دو با یک دنیا عشق و علاقه به ببر رسیدگی می کردند. سالها از پی هم گذشت و ببر کوچک در سایه ی مراقبت و محبت های آن زن و شوهر حالا تبدیل به ببر بالغی شده بود که با آن خانواده بسیار مانوس بود.در گذر ایام , مرد درگذشت و …

 





ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 19:24 :: نويسنده : رضا و مینا

زمانی که آن دو همدیگر را در حیاط دانشگاه دیدند هیچ وقت فکر نمی‌کردند که در یک مراسم جمعی با دیگر هم کلاسی‌هایشان بر سر یک سفره عقد بنشینند و به طور نمادین پیمان زناشویی ببندند.

 


 

ازدواج

 

ازدواج‌های دانشجویی چند سالی است که در جهت تبلیغ ساده زیستی و ترویج فرهنگ ازدواج در دانشگاه های مختلف اعم از آزاد و دولتی رواج یافته است. اما آیا می‌توان گفت برگزاری این گونه جشن‌ها به ترغیب جوانان به امر ازدواج علی رغم تمامی مشکلات موجود، بیانجامد یا خیر؟

تصمیم به ازدواج را می‌توان مهم‌ترین تصمیم زندگی هر فرد برشمرد، تصمیمی که نه می‌توان، برخوردی احساسی و مقطعی با آن داشت و نه می‌توان از موانع کوچک و یا کم ارزش‌تر از ازدواج، سدی بزرگ در برابر زندگی زناشویی ساخت.

دوران دانشجویی بهترین زمان برای ازدواج است و علاوه بر کاهش سن ازدواج تأثیر عمده ای بر تمرکز احساسات فرد و آرامش درونی دارد.

آمار طلاق در زوج‌های دانشجو نشان می‌دهد که چون ازدواج دانشجویی در یک محیط نخبگی با شناخت خوب و آگاهانه و در یک مقطع سنی مناسب صورت می‌گیرد، پایدارتر است؛ و نیاز است که مسئولان امر در این زمینه با ارائه برنامه های راهبردی و ترویج این نوع ازدواج در قالب ازدواج‌های آسان تلاش بیشتری داشته باشند.





ادامه مطلب ...
ورود اعضاء
    ورود اعضا:
پيوندها
آمار بازدید